June 2

«Ելք» ստուգատես

Ես Էդուարդ Բլեյանն եմ:
Ես շատ եմ սիրում մեծ եղբորս։

Մեծ եղբորս հետ շատ ենք գնում մեր տուն և լավ խաղալու տեղ։

Ես շաբաթ և կիրակի գնում եմ տատիկիս տուն կամ ինչ-որ մեկի տուն հյուր։

Ես ունեմ ps3, շատ եմ խաղում հայրիկիս հետ, ընկերոջս հետ, մեծ եղբորս հետ կամ էլ մենակ։

Ես և փոքր եղբայրս տատիկիս տանը ունենք ինքնագլոր, մանկական կոտրված հեծանիվ, որը ես լարով կպցրել եմ իրար և հիմա ես և եղբայրս կարող ենք վարել միասին։

Մենք դասարանով գնացել ենք թատրոն, Աշտարակ, շոկոլադի գործարան, ջրի գործարան, Ապարանի ջրամբար, պաղպաղակի գործարան։

Ես գիտեմ ծրագիր, որով կարող ես ստեղծել 3d մոդելներ, Tinkercad:

Մայրենի ժամին մենք կարդում ենք հեքիաթներ, բանաստեղծություններ, հեքիաթի շարունակություն ենք հորինում։

Մաթեմի ժամին մենք հաշվում ենք, բաժանում և բազմապատկում ենք անում, լուծում խնդիրներ։

English Report

My name is Eduard. I am nine I am a school boy.

This Year I have learnt many new things.

I can speak about seasons, I know months and weekdays, I can count form one to one thousand.

I can describe me, my friend, my family and my house.

I can tell the exact time.

I know two tense forms: Simple Present and Present Continuous.

Իմ բլոգի բաժիները

Մայրենի-19

Մաթեմատիկա -3

Ճամփորդություններ-8

Ես և շրքակահ աշխհարհը-6

Անգլերեն -2

Ռուսերեն-2

հաշվետվություն-3

Դիջիթեք 2022-1

Անհատական պլան-1

Tags:

Posted June 2, 2022 by eduardbleyan in category «Ելք» ստուգատես, հաշվետվություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*